Een tip of een klacht?

Een klacht over onze dienstverlening melden

Bent u ontevreden over hoe u door onze organisatie of door één van onze medewerkers bent behandeld? Dan kunt u een klacht melden via het klachtenformulier. Wij nemen een klacht altijd serieus. Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:
  • Welbions neemt binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
  • Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 5 werkdagen bericht van ons waarin we uitleggen wat we gaan doen.

Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht?

Dan kunt u de onafhankelijke klachtencommissie inschakelen.

Klachtencommissie Woningcorporaties Twente


Hebt u een tip voor ons? Laat het ons weten!

De medewerkers van Welbions werken dagelijks hard aan het realiseren van tevreden en betaalbaar wonen. Daar doen we echt ons best voor. Dat betekent niet dat we nooit fouten maken of zaken anders hadden kunnen aanpakken. Hebt u een tip voor ons waardoor we ons werk kunnen blijven verbeteren? Deel het met ons zodat wij ervan kunnen leren. Geef uw tip door via het formulier.

Is er iets stuk of wilt u overlast melden?

Het klachtenformulier is alleen bedoeld voor klachten over de wijze waarop Welbions u behandeld heeft.

Wilt u een reparatie aanvragen of wilt u overlast melden?
Klik dan op de link hieronder.

Reparatie aanvragenOverlast melden