Welbions heeft met KWH een verwerkersovereenkomst gesloten. Alleen gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van het onderzoek mogen wij delen met KWH. Dit leest u in onze privacy statement op onze website.
In de overeenkomst staat dat zowel wij als KWH zorgvuldig met uw gegevens om gaan. Uw gegevens worden alleen voor het onderzoek gebruikt en uw antwoorden blijven anoniem.
Een klacht over onze dienstverlening melden
Bent u ontevreden over hoe u door onze organisatie of door één van onze medewerkers bent behandeld? Dan kunt u een klacht melden via het klachtenformulier. Wij nemen een klacht altijd serieus. Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:
Welbions neemt binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 5 werkdagen bericht van ons waarin we uitleggen wat we gaan doen.
Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht?
Dan kunt u de onafhankelijke klachtencommissie inschakelen.
Klachtencommissie Woningcorporaties Twente
Hebt u een tip voor ons? Laat het ons weten!
De medewerkers van Welbions werken dagelijks hard aan het realiseren van tevreden en betaalbaar wonen. Daar doen we echt ons best voor. Dat betekent niet dat we nooit fouten maken of zaken anders hadden kunnen aanpakken. Hebt u een tip voor ons waardoor we ons werk kunnen blijven verbeteren? Deel het met ons zodat wij ervan kunnen leren. Geef uw tip door via het formulier.
Meer Weten
Huurcommissie over huurprijs en onderhoud
Bent u het niet eens met Welbions over uw huurprijs, het onderhoud of de servicekosten van de woning? En komen we er samen niet uit? U kunt dan de Huurcommissie inschakelen.
Kijk voor meer informatie op www.huurcommissie.nl.